سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دعوت دوباره، اشک... - خدا،انسان،باطن،عشق
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
 
   
 

نویسنده:  سارا  دوشنبه 86/6/19  ساعت 2:39 صبح .

 

                        بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت دوباره

 رمضان یه فرصت بی نظیر و استثنای است برای آشتی با خداوند و خویشتن خویش.

رمضان یک سفره گسترده و بی ریا و صمیمی است، برای همه کسانی که می خواهند غرور و کینه و خودخواهی و سرکشی را دور بریزند و متواضعانه مهمان " او" باشند.

رمضان یک تلنگر است بر شیشه روح ما تا از خواب گران برخیزیم و از لحظه لحظه باقیمانده عمر به نحو احسن استفاده کنیم. رمضان یک پیمان شفاف و بی نقص است بین ما بندگان گناهکار و شرمنده با خداوند مهربان و بزرگی که رحیم و توبه پذیر است.

رمضان رودخانه است روشن و مواج که ما برگهای زرد و شکننده را به دریای رحمت الهی وصل می کند.

رمضان یک نگاه تازه است، نگاهی که من و شما باید روزهای رفته بیندازیم و کلاهمان را قاضی کنیم و ببینیم در کوله بارمان برای قیامتی که درپیش است چه چیزی اندوخته ایم، چند دل شکسته را ترمیم کرده ایم، چند دست دراز شده به سویمان را به گرمی فشرده ایم، چقدر بر زخمهای مرهم بوده ایم و چند بار خود را در آینه وجدان بر انداز کرده ایم؟

رمضان یک مهربانی بی کرانه است. مهربانی پروردگاری که همیشهسایه لطفش بر سر ما گسترده است، اما افسوس و هزار افسوس که گاهی " او" را فراموش می کنیم.

رمضان یک دعوت دوباره است. دعوتی برای توبه و آشتی و دست کشیدن از گناهان ریز و درشت. خوب است که به این دعوت الهی صادقانه لبیک بگوییم و زمزمه کنیم:

    صد بار گناه و توبه و باز گناه         یک بار هم از توبه شکستن توبه

آری، باید به استقبال ماه رمضان برویم و خانه دل را برای پذیرای از " دوست " آب و جارو کنیم و عاشقانه به " او" بگوییم:

   جز تو دگری جای نگیرد در دل     دل جای تو شد، جای کس دیگر نیست

                                   ***************

"من واقعا میگم جز خدا تو زندگیم برای هیچ لحظه جز اون با کسی دیگری نبودم حتی تو شلوغی او باهام بود... تنها دوستم و همدم عمرم از موقعی که فهمیدم 2 سالم که بود خوب خوب فهمیدم قسم می خورم تا به الان هیچ کس رو جز اون نداشتم برای در دل کردن فقط اون بود...  برای نوازش ... برای آغوش گرم هم فقط اون بود..حتی دوستمم اون بود... من یه پدر و مادر خیلی خیلی خوب دارم...فوق اعاده عالی ولی هیچ گاه در دل باهام نکردن..هیچگاه دستی بهلم نکشیدن...هیچ گاه آغوش گرمشون رو حس نکردم....حالا دیگه...

و حالا من یک سال منتظر بودم تا دوباره آغوش گرم خداوند رو احساس کنم...اومده اون آغوش گرم از دو هفته پیش منو بقل کرده... حالا امسال هم دوباره همگی میریم به پیشواز رمضان دوست همیشگیمون... من که خیلی وابسته این ماهم و ای کاش همیشه این ماه بود...خوب همه ماهها خوبی های خودشون رو دارند ولی این ماه یه حس دیگس...یه امید دوباره...یه زندگی دوباهره و خلی  چیزهای دیگر که به ما خداوند دوباره عطا می کنه حتی تکراری....چون احتیاج داریم....."

"حالا دوستان من اگر شد که بیام که هیچی...اگه نشد..اومدید و دید من آپ کردم خواستید نظر بدید و متن رو بخونید که منت گذاشتید والا از همگی عذر می خوام من شاید تو این یه ماه نیام و یا شاید برای همیشه نیام...نمی دونم...که چی میشه.ولی اگر ازم بدی دیدی یا بیمعرفتی...دیگه ببخشید...اینم بود وبلاگ ما من سعی کردم حقیقت رو بنویسم نه دروغ، کلک...امیدوارم استفاده ای از وب من برده باشید..."

"حالا امیدوارم همه کسانی که به اینترنت میان یه همه بندگان زندگی خوب و با عزتی داشته باشن، امیدوارم حاجت همه دلا براورده بشه...و همه دیگه خوب باشیم، صادق و یکرنگ و صمیمیت پاکی داشته باشیم، ایمدوارم بعد از ماه رمضان نیرنگ و دروعی و دروغ و خیانت از زندگی کسانی که به اون مبتا شدن پاک پاک بشه... امیدوارم همه خوب خوب بشیم."

"به امید این روز عزیز همتون رو به خدا می سپرم و یاد همتون هستم همیشه براتون دعا میکنم."

حالا یه چیزه دیگه ام بگم من اسم واقعیم سارا نیست....من یه چیزه دیگه است...بخاطر یه نفر دیگه اسمم رو تقیر دادم حالا حدس بزنید چه اسمی بهم می خوره؟؟؟؟؟؟؟

شعری از هدیه در توصیف اشک...

 اشک

 هرگاه می خندی اشکت می یاد

                     هرگاه غمگینی اشکت می یاد

هرگاه دلت بسوزه اشکت می یاد

                     هرگاه صحبت از حرف دل اشکت می یاد 

 هرگاه در حال مناجاتی اشکت می یاد

                           وای این اشک چه معنا ها دارد...

                          * ********* *

شاد باشید وشادی رو به دوستان و خانواده تان هدیه کنید.

دعا فراموش نشود برای همه...


 
 

ییک گل رز()



 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
 


کلبه من
 

ایمیل

 
 
 

پیوندهای روزانه
 

تعداد گل رز
 

تعداد گل رز امروز
 

تعداد گل رز دیروز
 

درباره خودم
دعوت دوباره، اشک... - خدا،انسان،باطن،عشق  

لوگوی خودم
دعوت دوباره، اشک... - خدا،انسان،باطن،عشق  
 

لوگوی دوستان

friend

تعقل و تفکر
راهنما
علی لهراسبی بهترین خواننده نسل جوان
sorahi


حضور و غیاب
 

فهرست موضوعی یادداشت ها
 

آرشیو
 

اشتراک
 

جستجو

در متن یادداشت و پیام